Fråga

fakturan

  • 13 December 2023
  • 2 svar
  • 43 visningar

Hej fick  min första  faktura av er då jag precis har bytt till tre efter ett besök i en Power butik  killen där övertalade oss att byta abonnemang  tiller efter att bla ha lovat tre fria  månader från huvudabonnemanget på för fsmilje abonnemang et på 399 kr det enda vi skulle betala var för resten av familjen  alltså 129 kr ×3 kan ki kolla  detta och rätta till fakturan? Tack på förhand  

//Cello


2 svar

Användarnivå 7
Emblem +40

@Dextorp Hej,

 

då detta är ett publikt forum kan du inte få hjälp med kundspecifika frågor här, kundservice kan hjälpa till att se över din faktura. Du hittar kontaktuppgifter här

Generellt gäller dock att första fakturan kan vara högre än normalt eftersom du troligtvis betalat för mer än en månad. Om du tecknar ett abonnemang i mitten av månaden kommer du på första fakturan debiteras för resterande dagar den månaden samt dagarna i månaden efter. Detta eftersom mobilabonnemang debiteras i efterskott. Du kan se en specifikation av fakturan på Mitt3 där du ser vilka datum du debiterats för. 

 

Lagom förvirrande  support system ni har jag valde support  ihopp om att just få support med min fråga men den läggs alltså i en publikt forum? härligt .  🤦‍♂️

Nu har jag ställt min fråga i "den andra supporten " få se hur det hår det här gången 

Svara