Hej!
Jag har varit i kontakt med er för ca en månad sedan och fick då jag beskedet att jag inte behövde betala fakturan som skulle gå till förfall 2019-04-26. Det här på grund av att jag inte har kunnat använda de tjänster ni tillhandahåller. Jag har därför INTE betalat den fakturan, dock har ni inte ändrat det i era system så nu vill ni att jag ska betala den ändå. Dessutom har ni spärrat mig.
Är väl medveten om att ni strök den fakturan som gick till förfall 2019-03-28, dock har ni missat att stryka fakturan som gick till förfall 2019-04-26. Den vill jag att ni tar bort, enligt överenskommelse i vår kontakt per telefon tidigare. Sist men inte minst vill jag att ni tar bort spärren så att jag kan använda mina telefon.
Tack på förhand!
MVH
Emil Larsson
bRedigerat] - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre
Sida 1 / 1
Hej @Emil LArsson och varmt välkommen till forumet!
Då vi via forumet här inte kan gå in på så pass specifika ärenden behöver jag be dig ta kontakt med vår kundservice som kommer hjälpa dig på en gång.
Du kan smidigt chatta med dom direkt här. Dom har öppet vardagar 8-17 samt helger 8-18.
Då vi via forumet här inte kan gå in på så pass specifika ärenden behöver jag be dig ta kontakt med vår kundservice som kommer hjälpa dig på en gång.
Du kan smidigt chatta med dom direkt här. Dom har öppet vardagar 8-17 samt helger 8-18.
Lämna en kommentar
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.