Hej
ringde förra veckan och frågade om fakturan för juni kunde bli framflyttad till juli. Så jag får en dubbelfaktura i juli. Personen jag snackade med från er kundservice sa att det var inga problem.
ringde som senast idag och frågade ifall det var gjort, fick inget rakt svar.
Nu ser jag att fakturan (via Mitt3) för juni har gått vidare till inkasso.
Hur gör jag? Kommer ha stora problem om mitt abonnemang blir spärrat över helgen.
mvh
joakim
/Redigerat] - Ämnet har flyttats till faktura - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre
Sida 1 / 1
Hejsan @Joakimh1994 och varmt välkommen till forumet!
Eftersom ditt ärende är så pass specifikt rekommenderar jag att du kontaktar kundservice direkt på 0771 735 300 så kan dom hjälpa dig se över ditt ärende.
Jag vill även passa på att tipsa om autogiro så att en dragning per automatik görs varje månad vid förfallodatumet och dessutom slipper du faktureringsavgiften på 49 kr. Du kan smidigt anmäla det direkt via Mitt3.
Vi har en guide här på forumet som visar hur du gör. Du hittar den här.
Eftersom ditt ärende är så pass specifikt rekommenderar jag att du kontaktar kundservice direkt på 0771 735 300 så kan dom hjälpa dig se över ditt ärende.
Jag vill även passa på att tipsa om autogiro så att en dragning per automatik görs varje månad vid förfallodatumet och dessutom slipper du faktureringsavgiften på 49 kr. Du kan smidigt anmäla det direkt via Mitt3.
Vi har en guide här på forumet som visar hur du gör. Du hittar den här.
Jag delar tyvärr exakt samma problem som joakimh1994.
Lämna en kommentar
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.