Besvarat

Fakturan syns ännu inte på Mitt3?

  • 12 October 2019
  • 1 svar
  • 283 visningar

Hej!
Som vanligt väntade jag på den nya fakturen som skulle komma på mitt Tre den 8oktober, men ingen har kommit fortfarande och datumet är den 12 oktober just nu. förut hade jag fått fakturer var åttånde per månad.
Och ett ämne till som jag måste säga är det jag får många SMS och Ring som de ska kontakta med en annan person som heter Tobias! Jag har köpt detta numret hos Tre och varje gång får jag fel samtal eftersom de letar efter en annan person, inte mig. Då är det störning för mig och jag vet inte hur jag kan förhindra det!
Jag undrar vad som har hänt med fakturen också?
Tack för svar

[b][Redigerat] - [/b][i]Ämnet har flyttats till faktura[/i] - [i]Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre[/i]

icon

Bäst svar av Pettersson 13 October 2019, 15:51

Visa original

1 svar

Användarnivå 7
Emblem +40
Hej,

fakturan borde komma under nästa vecka om du inte har fått den än. Om den inte har kommit så kan du alltid kontakta 3Kundservice som kan se över det lite mer exakt, men du behöver nog inte oroa dig.

Gällande att många söker någon annan person på ditt nummer så kan det bero på att numret ligger ute på någon söktjänst under den personens namn. Sök på ditt nummer hos de vanliga; Eniro, Hitta osv och se om du finner något där. Om du hittar något där, kan du kontakta dem och försöka få bort uppgifterna. Många nummer av de som ges ut idag har tidigare använts av någon annan, då det inte finns obegränsat med nummer i omlopp.

Svara