Skip to main content

Hej,

 

Jag kontaktade er telefonsupport nyligen för att upplysa om att de fakturor jag får har fel belopp, detta bekräftades av supporten och jag fick veta att det skulle justeras. Nu fick jag dock en till med samma fel belopp, kan ni se över detta - tack!

@carljoelrosenqvist Hej,

 

när var det du pratade med kundtjänst? Om det var under veckan så hade denna faktura troligtvis redan skapats och justeringen bör då ske mot kommande faktura. Uppe i högra hörnet visas faktureringsdagen - om du pratade med Tre samma dag eller efter detta datum har justeringen inte genomförts på denna faktura av den anledningen. 

 

Hittar du datumet? 🧾


Hej,

 

Jag ringde om detta 26/7 och faktureringsdag är 6/8.


Hejsan 😊 , @carljoelrosenqvist 

Om du slår en signal till kundservice igen , så kan dom se över ditt ärende och ge mer svar på hur och när justeringen ska göras.

 

https://www.tre.se/support#kontaktaoss’

 

Mvh F 😎


Lämna en kommentar