Besvarat

Fel i faktura

  • 13 February 2023
  • 3 svar
  • 54 visningar

.

icon

Bäst svar av frodrik91 14 February 2023, 02:49

Visa original

3 svar

Användarnivå 6
Emblem +40

Hejsan 🙂, @Isalil 

Om du behöver hjälp med din faktura , så behöver du kontakta kundservice på telefon. Så hjälper dom dig gå igenom fakturan .

https://www.tre.se/support#kontaktaoss


/F

Hej!

Kundnummer: 10672956447

Fakturanummer 524425725628

jag måste fråga om denna faktura i februari,ni har skickat faktura 744kr och ni hävdar att jag har använt er tjänst i Turkiet i Februari men det hände inte eftersom min simkort har redan spärrat,så behöver jag tydliga förklaringar om denna faktura ,det är lurigt för mig hoppas att ni behandla det så snart som möjligt.

Vilka datumen?

hur mycket mb eller Gb?

med vänliga hälsningar 

Användarnivå 6
Emblem +40

Hejsan 👋🏻 , @Khaled Alaalan 

Gällande fakturor så får du kontakta 3 kundservice . Så kan dom se över det hela med dig ! 
 

Kontaktinformation finns i länken högre upp .

 

/ F 

Svara