Besvarat

fel i fakturan

  • 5 April 2023
  • 1 svar
  • 155 visningar

Hej!

Nä, nu förstår jag inte min faktura!

Varför har den ökat i pris sedan förra månaden?

 

MiaMaria 

icon

Bäst svar av frodrik91 5 April 2023, 22:45

Visa original

1 svar

Användarnivå 6
Emblem +40

Hejsan 🙂, @Milla123 

Det kan finnas flera anledningar till att fakturan inte är samma kostnad som tidigare faktura . Kika på länken nedan för att kunna tyda fakturan . Så kanske du kan se vad som kostat extra.

Det kan t.ex vara att man har :

  1. Fakturaavgift . ( Ej ansökt om E-faktura / Autogiro ). Kan bifoga länkar om hur du går tillväga om du vill skaffa något av dom alternativen och slippa fakturaavgifter . 
  2. Försäkringskostnad ( Första månaden är fri , sen får man göra aktivt val om man inte vill ha försäkring för sin hårdvara. )
  3. Förmedlade tjänster: En sammanställning av avgifter för ex. betalsamtal, sms eller köp via AppStore & Google Play. På samtalsspecifikationen för respektive abonnemang kan du se mer detaljer om dessa köp.
  4. Köp av mer surf om det har tagit slut .

    Hoppas det kan hjälpa dig hitta vad som skiljer förra fakturan jämfört med denna . Vad som tillkommit som extra kostnad . 🙂

Om du behöver mer hjälp så är det 3 kundservice som gäller med fakturafrågor. Men vi kan hjälpa dig så gott vi kan här såklart 😎.

Här har du deras kontaktuppgifter ifall det behövs . 🙂

Hoppas det var något till hjälp ! Trevlig påsk 🌷

/F

 

Svara