Besvarat

Fel på min kostnad

  • 2 februari 2019
  • Faktura
  • 1 svar
  • 38 visningar

Hej!
När jag förlängde mitt abonnemang så hade jag en dialog med en Patrik ang kostnader för mitt abonnemang. Han skickade då detta via Mail (se sedan), efter jag täckande detta så har min faktura inte varit korrekt en enda gång. Även denna gången så betalar jag mer än vad vi kom fram till.
Mitt abonnemang skulle ligga på 399kr/mån och telefonen 150kr/mån. Sen hade jag övriga kostnader denna månaden via telefonsamtal som jag är införstådd i. Men utöver det så har ni fakturerat mig förmycket igen!
Antingen så vill jag att ni säger upp mitt abonnemang för jag skall inte behöva höra av mig till er varje månad för att detta inte ligger inne ordentligt. Eller så får ni lösa detta och kompensera för detta.

[Redigerat] - Ämnets text har redigerats då delar inte följde våra riktlinjer
icon

Bästa svar av niiveus 5 februari 2019, 12:11

Hejsan @Erer940!

Välkommen till forumet! 🙂

Beklagar att du upplever att det blivit fel, givetvis vill vi hjälpa dig att se över detta.
Via forumet kan vi inte ta emot dina personuppgifter då det är publikt så för att kunna hjälpa dig behöver du kontakta vår kundservice, detta kan du göra via telefon, mejl eller chatt.

Visa original

1 svar

Användarnivå 3
Emblem +7
Hejsan @Erer940!

Välkommen till forumet! 🙂

Beklagar att du upplever att det blivit fel, givetvis vill vi hjälpa dig att se över detta.
Via forumet kan vi inte ta emot dina personuppgifter då det är publikt så för att kunna hjälpa dig behöver du kontakta vår kundservice, detta kan du göra via telefon, mejl eller chatt.

Svara

    Vi använder cookies

    Genom att använda 3Community godkänner du att vi använder cookies för att förbättra och anpassa din upplevelse. Läs mer.

    Acceptera Cookie settings