Har fått en faktura gällande mobilnr xxx för perioden 15-31/8 och det numret tillhör inte mig. Mina två abonnemang startar 15/9. Hur löser jag detta
Har fått en faktura gällande mobilnr xxx för perioden 15-31/8 och det numret tillhör inte mig. Mina två abonnemang startar 15/9. Hur löser jag detta
Bäst svar av Limpen
Hej
Innan dina nummer flyttas in så står det andra mobilnummer för de abonnemang som du ska ha hos oss. Mest troligt har du fått en faktura för tidigt i det här fallet och därför ser du en faktura för två mobilnummer du inte känner igen. För att lösa detta - ta kontakt med kundservice. Be dem stryka hela fakturan. Jag skulle också rekommendera att du ber dem lägga en framtida kreditering på halva din månadskostnad mot nästa faktura. Detta eftersom du nästa månad kommer att få en faktura som avser 1/9 - 30/9, men kommer igång med dina abonnemang först 15/9.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.