Skip to main content
Svar

Felaktig faktura

  • September 19, 2025
  • 1 svar
  • 46 visningar

Har fått en faktura gällande mobilnr xxx för perioden 15-31/8 och det numret tillhör inte mig. Mina två abonnemang startar 15/9. Hur löser jag detta

 

 

Bäst svar av Limpen

Hej ​@Ravage0203, varmt välkommen till 3Community! 👋🏻

Innan dina nummer flyttas in så står det andra mobilnummer för de abonnemang som du ska ha hos oss. Mest troligt har du fått en faktura för tidigt i det här fallet och därför ser du en faktura för två mobilnummer du inte känner igen. För att lösa detta - ta kontakt med kundservice. Be dem stryka hela fakturan. Jag skulle också rekommendera att du ber dem lägga en framtida kreditering på halva din månadskostnad mot nästa faktura. Detta eftersom du nästa månad kommer att få en faktura som avser 1/9 - 30/9, men kommer igång med dina abonnemang först 15/9.

1 svar

Limpen
Community Manager
Forum|alt.badge.img+34
  • Moderator
  • Svar
  • September 22, 2025

Hej ​@Ravage0203, varmt välkommen till 3Community! 👋🏻

Innan dina nummer flyttas in så står det andra mobilnummer för de abonnemang som du ska ha hos oss. Mest troligt har du fått en faktura för tidigt i det här fallet och därför ser du en faktura för två mobilnummer du inte känner igen. För att lösa detta - ta kontakt med kundservice. Be dem stryka hela fakturan. Jag skulle också rekommendera att du ber dem lägga en framtida kreditering på halva din månadskostnad mot nästa faktura. Detta eftersom du nästa månad kommer att få en faktura som avser 1/9 - 30/9, men kommer igång med dina abonnemang först 15/9.