Skip to main content
Fråga

Felaktig räkning

  • 7 oktober 2024
  • 1 svar
  • 37 visningar

Jag bytte till telefontjänsten verbal i augusti bråkade inte om september räkning till er men nu kommer ytterligare en räkning för oktober. Fullständigt oacceptabelt och jag skulle ha tillbaka pengarna för september också.

1 svar

Forum|alt.badge.img
  • Skillad
  • 50 kommentarer
  • 8 oktober 2024
Jonas 88 skrev:

Jag bytte till telefontjänsten verbal i augusti bråkade inte om september räkning till er men nu kommer ytterligare en räkning för oktober. Fullständigt oacceptabelt och jag skulle ha tillbaka pengarna för september också.

Vänd dig till tres kundtjänst med detta


Lämna en kommentar


Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

 
Hantera cookies