Besvarat

Felmeddelande vid direktbetalning via banken

  • 22 september 2018
  • 1 svar
  • 72 visningar

Efter jag betalade min Tre faktura genom SEB Privat fick jag ett meddelande från SEB som sa "Din betalning är klar, men på grund av tekniska problem får vi inte kontakt med företaget som du beställt varan/tjänsten från. Därför behöver du själv tala med företaget för att få din vara/tjänst levererad.
Vi beklagar det besvär det innebär för dig."

Hur ska jag gå tillväga?



[Redigerat] - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre - Ämnet har flyttats till faktura
icon

Bästa svar av Tristan 22 september 2018, 13:30

Hej Gustav!

Håll lite koll på vad som händer med din fakturastatus inne på Mitt3.
I de flesta fall brukar betalningen registreras inom 10-15 minuter men det kan ta upp till 24h.

Om du inte kan se på Mitt3 att din faktura har ändrat status till betalad till samma tid i morgon rekommenderar jag dig att ta kontakt med Kundservice på 0735 - 300 400 och de har öppet fram till 19:00 i morgon kväll.
Visa original

1 svar

Användarnivå 5
Emblem +10
Hej Gustav!

Håll lite koll på vad som händer med din fakturastatus inne på Mitt3.
I de flesta fall brukar betalningen registreras inom 10-15 minuter men det kan ta upp till 24h.

Om du inte kan se på Mitt3 att din faktura har ändrat status till betalad till samma tid i morgon rekommenderar jag dig att ta kontakt med Kundservice på 0735 - 300 400 och de har öppet fram till 19:00 i morgon kväll.

Svara