Besvarat

För hög räkning

  • 27 december 2018
  • 3 svar
  • 132 visningar

Varför är inte min abonnemangavgift lägre denna månad. Nu är ju mobilen betald. Å då borde det bli billigare. Varför är den inte det?
icon

Bästa svar av Falken 28 december 2018, 00:49

Hej,

Då jag inte arbetar på Tre så kan jag dessvärre inte se över ditt specifika ärende. Men, det bästa du kan göra är att se specifikationen för din senaste faktura för att räkna samman dom punkter som finns angivna där. Kanske är det så att ytterligare en månad återstår på telefonens avbetalning?

Har du e-faktura/autogiro så ser du specifikationen antingen via din internetbank, eller på Mitt3 som finns både som app och på webben. Får du din faktura på papper, så är sida två din specifikation.

Trevlig kväll /
Falken
Visa original

3 svar

Hej,

Då jag inte arbetar på Tre så kan jag dessvärre inte se över ditt specifika ärende. Men, det bästa du kan göra är att se specifikationen för din senaste faktura för att räkna samman dom punkter som finns angivna där. Kanske är det så att ytterligare en månad återstår på telefonens avbetalning?

Har du e-faktura/autogiro så ser du specifikationen antingen via din internetbank, eller på Mitt3 som finns både som app och på webben. Får du din faktura på papper, så är sida två din specifikation.

Trevlig kväll /
Falken
Fick för hög faktura denna månaden..
Det står att jag köpt nått med min mobil?
Användarnivå 6
Emblem +9
Fick för hög faktura denna månaden..
Det står att jag köpt nått med min mobil?


Hej, vad står det mer specifikt?
Har du köpt någon app? Kanske skaffat en streaming-tjänst och valt att lägga kostnaden på fakturan?
Eller har du köpt en blocket annons/liknande?

Svara