Besvarat

För hög räkning

  • 27 december 2018
  • Faktura
  • 1 svar
  • 51 visningar

Varför är inte min abonnemangavgift lägre denna månad. Nu är ju mobilen betald. Å då borde det bli billigare. Varför är den inte det?
icon

Bästa svar av Falken 28 december 2018, 00:49

Hej,

Då jag inte arbetar på Tre så kan jag dessvärre inte se över ditt specifika ärende. Men, det bästa du kan göra är att se specifikationen för din senaste faktura för att räkna samman dom punkter som finns angivna där. Kanske är det så att ytterligare en månad återstår på telefonens avbetalning?

Har du e-faktura/autogiro så ser du specifikationen antingen via din internetbank, eller på Mitt3 som finns både som app och på webben. Får du din faktura på papper, så är sida två din specifikation.

Trevlig kväll /
Falken

Visa original

1 svar

Hej,

Då jag inte arbetar på Tre så kan jag dessvärre inte se över ditt specifika ärende. Men, det bästa du kan göra är att se specifikationen för din senaste faktura för att räkna samman dom punkter som finns angivna där. Kanske är det så att ytterligare en månad återstår på telefonens avbetalning?

Har du e-faktura/autogiro så ser du specifikationen antingen via din internetbank, eller på Mitt3 som finns både som app och på webben. Får du din faktura på papper, så är sida två din specifikation.

Trevlig kväll /
Falken

Svara

    Vi använder cookies

    Genom att använda 3Community godkänner du att vi använder cookies för att förbättra och anpassa din upplevelse. Läs mer.

    Acceptera Cookie settings