Det är 3 olika köp från ITunes står det. Jag har inte köpt något från ITunes och det står dessutom inte i min köphistorik på iTunes att jag köpt något.
Vad gör jag?
Hej
Har återigen fått en kostnad för Förmedlade tjänster som JAG ALDRIG ANVÄNDER. HUR KAN NI TA BORT DETTA EN GÅNG FÖR ALLA?
Birgitta
Hej , Välkommen !
Vad du har för tjänster är inget vi tar här utan det får bli när du fått kontakt med kundservice om så behövs .Men jag skriver av mig lite så får vi se vart vi hamnar.
Du nämner att du fått en kostnad för tjänster du aldrig använder - Kan du specificera mer vad dom tjänsterna heter? Är det Pappers-Faktura du använder i dagens läge ?
Men antingen så använder du länken nedan & ser över vad du har för tjänster som du vill ta bort , vad jag tror så är det inga bindningstider på någon av dom. Kan kanske skilja någon.. Där använder du antingen “ Mobilt bank id , E-post med lösenord eller “sms kod “ inloggning .Men där ska du hitta iaf kunna hitta vad du har för avtal , tjänster mm .
https://accounts.tre.se/logga-in/29de8eb8-547b-4e5b-b4b7-b7d2482959b0
(Här är alla Tjänster )
https://www.tre.se/handla/tjanster
Sen om det är så att du nyligen skaffat ditt avtal med mobil så ingår “3 Försäkring “ första månaden . Sen ska man göra ett aktivt val om man vill bibehålla eller avsluta. Där kan tex en kostnad vara för dig från månad 2. mellan 39 - 139 kr / Månad beroende på värdet av mobilen man tecknat avtal med .
Här är det en uppskattning om man vill fortsätta med försäkringen , osäker på om den fortlöper utan bindningstid tills ditt grund abonnemang gått ut 24 / 36 månader. Vårt och nämna är ju att dom “mesta “ har hemförsäkring , och där finns ju oftast ett skydd för teknik . Men bra och ha kikat på sånt innan dyra saker går sönder :)
Vad jag kan tycka är att hemförsäkring just är bäst för saker som går sönder i hemmet , medans försäkring via 3 är bäst för telefonin , tekniken man skaffar via dom Det är faktiskt ganska så dyra “produkter” vi går runt på dagligen i form av mobiler mm .
https://www.tre.se/handla/tjanster/3trygg
Och skulle du behöva mer assistans så är det nedan kontaktuppgifter som gäller.
-
Ring oss
Ordinarie öppettider
Måndag–fredag: 09.00–18.00 Lördag–söndag: Stängt -
Chatta med oss
Chatten är stängd. Du kan skriva till oss via epostformuläret
Ordinarie öppettider
Måndag–fredag: 09.00–19.00 Lördag: 09.00–15.00 Söndagar & Helgdagar: stängt Vi hanterar inte följande ärenden via chatten, ring istället angående:
- Uppsägning
- Teknisk felsökning
- Täckning
- Returer
- Företagsärenden
Och om en del av din kostnad är tex Faktura / Räkning . Så kan jag tipsa om →
https://www.tre.se/support/faktura-och-betalning/hur-ansoker-jag-om-e-faktura
Så slipper du onödig kostnad .Vet dock ej vad den är på , men är väll inte omöjligt att den är på 40-60 kr överlag hos företag .Osäker på om man kan fixa auto giro.
Hoppas det har kommit till hjälp och alla blir nöjda Ha en gör go dag !
Mvh F
Lämna en kommentar
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.