Besvarat

Försäkringen står inte med på fakturan

  • 19 February 2020
  • 3 svar
  • 221 visningar

Hej jag fick min faktura häromdagen på min nya mobil, men det står inte med att jag ska betala för försäkringen som jag köpte med för 150kr/månaden ifall det skulle hända något. Har det blivit fel eller ska det vara så?

 

// Redigerat // - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre - Ämnet har flyttats till faktura

icon

Bäst svar av Pettersson 19 February 2020, 15:19

Visa original

3 svar

Användarnivå 7
Emblem +40

Hej,

 

när skaffade du ditt nya abonnemang och mobil? Om det var nu i februari kommer du först att se de tjänster och tillval som du skaffat på fakturan som kommer i mars. Detta då mobilabonnemang faktureras i efterskott. 

Jag skaffar Eden i januari 2020

Användarnivå 7
Emblem +40

@Emiliaehn Då borde försäkringen varit med på fakturan. Jag skulle rekommendera dig att besöka en 3Butik så kan de se till att försäkringen verkligen finns. Om du inte har möjlighet att besöka en av 3s butiker kan du kontakta kundservice, kontaktuppgifter till kundservice hittar du här. :)

Svara