Fråga

Förstår inte kostnad

  • 14 January 2022
  • 2 svar
  • 23 visningar

Varför lade du till 104 kronor på min räkning.. är 55 sekunder till detta pris??


2 svar

Användarnivå 4

Hej, 

Vad jag förstår det som, så har du problem med din räkning/faktura .Det är inget som behandlas här .

Det du får göra är helt enkelt att kontakta kundservice , så får ni kika på vad som skett . 

Här nedan har du kontakt uppgifterna . - Värt och notera att imorgon “ Lördag “ så är det “ENBART” Chattfunktionen som är öppen och det är mellan 09.00 - 15..00

Annars är det helt enkelt #Mailkontakten och får vänta på svar där som kan ta någon dag eller så. 

Eller helt enkelt ta kontakt på telefon Måndag-fredag nästa vecka 09-18 varje vardag.

Ring oss

Ordinarie öppettider

Måndag–fredag: 09.00–18.00
Lördag–söndag: Stängt

0735 300 400

  • Chatta med oss

    Chatten är stängd. Du kan skriva till oss via epostformuläret

    Ordinarie öppettider

    Måndag–fredag: 09.00–19.00
    Lördag: 09.00–15.00
    Söndagar & Helgdagar: stängt

    Vi hanterar inte följande ärenden via chatten, ring istället angående:

    • Uppsägning
    • Teknisk felsökning
    • Täckning
    • Returer
    • Företagsärenden

https://www.tre.se/support#kontaktaoss

Hoppas det ordnar sig , så får du ha en trevlig helg :) 

@NahedKhalil 

Mvh F

 

Användarnivå 7
Emblem +12

@NahedKhalil Hej,

 

har du kikat denna guide för att se om du kan hitta något? Guiden hittar du här.

Är det så att du har ringt ett samtal i 55 sekunder? Till vilket land var detta - eller befann du dig i utlandet och ringde? :) 

 

Svara