Varför lade du till 104 kronor på min räkning.. är 55 sekunder till detta pris??
Hej,
Vad jag förstår det som, så har du problem med din räkning/faktura .Det är inget som behandlas här .
Det du får göra är helt enkelt att kontakta kundservice , så får ni kika på vad som skett .
Här nedan har du kontakt uppgifterna . - Värt och notera att imorgon “ Lördag “ så är det “ENBART” Chattfunktionen som är öppen och det är mellan 09.00 - 15..00
Annars är det helt enkelt #Mailkontakten och får vänta på svar där som kan ta någon dag eller så.
Eller helt enkelt ta kontakt på telefon Måndag-fredag nästa vecka 09-18 varje vardag.
Ring oss
Ordinarie öppettider
Måndag–fredag: | 09.00–18.00 |
Lördag–söndag: | Stängt |
-
Chatta med oss
Chatten är stängd. Du kan skriva till oss via epostformuläret
Ordinarie öppettider
Måndag–fredag: 09.00–19.00 Lördag: 09.00–15.00 Söndagar & Helgdagar: stängt Vi hanterar inte följande ärenden via chatten, ring istället angående:
- Uppsägning
- Teknisk felsökning
- Täckning
- Returer
- Företagsärenden
https://www.tre.se/support#kontaktaoss
Hoppas det ordnar sig , så får du ha en trevlig helg :)
Mvh F
har du kikat denna guide för att se om du kan hitta något? Guiden hittar du här.
Är det så att du har ringt ett samtal i 55 sekunder? Till vilket land var detta - eller befann du dig i utlandet och ringde? :)
Lämna en kommentar
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.