Skip to main content

Varför lade du till 104 kronor på min räkning.. är 55 sekunder till detta pris??

Hej, 

Vad jag förstår det som, så har du problem med din räkning/faktura .Det är inget som behandlas här .

Det du får göra är helt enkelt att kontakta kundservice , så får ni kika på vad som skett . 

Här nedan har du kontakt uppgifterna . - Värt och notera att imorgon “ Lördag “ så är det “ENBART” Chattfunktionen som är öppen och det är mellan 09.00 - 15..00

Annars är det helt enkelt #Mailkontakten och får vänta på svar där som kan ta någon dag eller så. 

Eller helt enkelt ta kontakt på telefon Måndag-fredag nästa vecka 09-18 varje vardag.

Ring oss

Ordinarie öppettider

Måndag–fredag: 09.00–18.00
Lördag–söndag: Stängt

0735 300 400

  • Chatta med oss

    Chatten är stängd. Du kan skriva till oss via epostformuläret

    Ordinarie öppettider

    Måndag–fredag: 09.00–19.00
    Lördag: 09.00–15.00
    Söndagar & Helgdagar: stängt

    Vi hanterar inte följande ärenden via chatten, ring istället angående:

    • Uppsägning
    • Teknisk felsökning
    • Täckning
    • Returer
    • Företagsärenden

https://www.tre.se/support#kontaktaoss

Hoppas det ordnar sig , så får du ha en trevlig helg :) 

@NahedKhalil 

Mvh F

 


@NahedKhalil Hej,

 

har du kikat denna guide för att se om du kan hitta något? Guiden hittar du här.

Är det så att du har ringt ett samtal i 55 sekunder? Till vilket land var detta - eller befann du dig i utlandet och ringde? :) 

 


Lämna en kommentar