Besvarat

Fortsatt e-faktura vid ändring av abonnemang?

  • 27 februari 2019
  • 2 svar
  • 31 visningar

Jag är kund hos er sedan tidigare och har e-faktura. Jag bytte abonnemang idag.Måste jag ansäka på nytt för att få e-faktura som hittills.

[Redigerat] - Ämnet har flyttats till faktura - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre
icon

Bästa svar av Jocke 1 mars 2019, 08:24

Välkommen till 3Community @Dominusvobiscum.

Har du valt att förlänga ditt abonnemang hos oss och hade sedan tidigare E-faktura, då kommer den vara kvar. Vid förlängning av ett redan befintligt abonnemang eller köp av ett extra, då kvarstår faktureringssättet så du behöver inte ansöka på nytt.
Visa original

2 svar

Användarnivå 4
Emblem +10
Välkommen till 3Community @Dominusvobiscum.

Har du valt att förlänga ditt abonnemang hos oss och hade sedan tidigare E-faktura, då kommer den vara kvar. Vid förlängning av ett redan befintligt abonnemang eller köp av ett extra, då kvarstår faktureringssättet så du behöver inte ansöka på nytt.
Tack för svar.Trevl.helg

Svara