Skip to main content
Svar

Fortsatt e-faktura vid ändring av abonnemang?

  • February 27, 2019
  • 2 svar
  • 148 visningar

Jag är kund hos er sedan tidigare och har e-faktura. Jag bytte abonnemang idag.Måste jag ansäka på nytt för att få e-faktura som hittills.

[Redigerat] - Ämnet har flyttats till faktura - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre

Bäst svar av Jocke

Välkommen till 3Community @Dominusvobiscum.

Har du valt att förlänga ditt abonnemang hos oss och hade sedan tidigare E-faktura, då kommer den vara kvar. Vid förlängning av ett redan befintligt abonnemang eller köp av ett extra, då kvarstår faktureringssättet så du behöver inte ansöka på nytt.

2 svar

Jocke
Pensionerad Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Pensionerad Moderator
  • Svar
  • March 1, 2019
Välkommen till 3Community @Dominusvobiscum.

Har du valt att förlänga ditt abonnemang hos oss och hade sedan tidigare E-faktura, då kommer den vara kvar. Vid förlängning av ett redan befintligt abonnemang eller köp av ett extra, då kvarstår faktureringssättet så du behöver inte ansöka på nytt.

Tack för svar.Trevl.helg