Besvarat

Fortsatt e-faktura vid ändring av abonnemang?

  • 27 februari 2019
  • Faktura
  • 2 svar
  • 22 visningar

Jag är kund hos er sedan tidigare och har e-faktura. Jag bytte abonnemang idag.Måste jag ansäka på nytt för att få e-faktura som hittills.

[Redigerat] - Ämnet har flyttats till faktura - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre
icon

Bästa svar av Jocke 1 mars 2019, 08:24

Välkommen till 3Community @Dominusvobiscum.

Har du valt att förlänga ditt abonnemang hos oss och hade sedan tidigare E-faktura, då kommer den vara kvar. Vid förlängning av ett redan befintligt abonnemang eller köp av ett extra, då kvarstår faktureringssättet så du behöver inte ansöka på nytt.

Visa original

2 svar

Användarnivå 4
Emblem +9
Välkommen till 3Community @Dominusvobiscum.

Har du valt att förlänga ditt abonnemang hos oss och hade sedan tidigare E-faktura, då kommer den vara kvar. Vid förlängning av ett redan befintligt abonnemang eller köp av ett extra, då kvarstår faktureringssättet så du behöver inte ansöka på nytt.
Tack för svar.Trevl.helg

Svara

    Vi använder cookies

    Genom att använda 3Community godkänner du att vi använder cookies för att förbättra och anpassa din upplevelse. Läs mer.

    Acceptera Cookie settings