Besvarat

Hjälp! Skickade tillbaka hörlurar men blivit debiterad trots det

  • 7 januari 2019
  • Faktura
  • 1 svar
  • 34 visningar

Hej!
jag beställde en ny telefon i ett ”bås” utanför en affär. Han skickade då med två st hörlurar (exakt likadana) som jag INTE hade beställt. Har varit i kontakt med en kille från 3 som hette Viggo. Han bad mig skicka tillbaka hörlurarna och så skulle de strykas från fakturan (200kr/mån). Nu när den nya fakturan kom så var dom med iaf. Nu vill jag få bort de för det är varken något som jag beställt eller vill ha.
Så kan ni hjälpa mig så de inte står kvar, kommer mer?
Med vänlig hälsning,/Emma
icon

Bästa svar av Nils 9 januari 2019, 10:02

Halloj @Emmasv !

Eftersom det rör sig om ett väldigt specifikt ärende där vi behöver gå igenom fakturan m.m. rekommenderar jag att du kontaktar vår kundservice så att vi kan se över detta tillsammans med dig.

Du hittar kontaktuppgifter direkt här.

Visa original

1 svar

Användarnivå 4
Emblem +10
Halloj @Emmasv !

Eftersom det rör sig om ett väldigt specifikt ärende där vi behöver gå igenom fakturan m.m. rekommenderar jag att du kontaktar vår kundservice så att vi kan se över detta tillsammans med dig.

Du hittar kontaktuppgifter direkt här.

Svara

    Vi använder cookies

    Genom att använda 3Community godkänner du att vi använder cookies för att förbättra och anpassa din upplevelse. Läs mer.

    Acceptera Cookie settings