Hej!
Jag har fått en ovanlig faktura och jag vet inte varför.
oRedigerat] - Ämnet har flyttats till faktura
Hej!
Jag har fått en ovanlig faktura och jag vet inte varför.
oRedigerat] - Ämnet har flyttats till faktura
jag skulle rekommendera att du loggar in på Mitt3 med Mobilt BankID för att kika på fakturan och din fakturaspecifikation. Där finns alla kostnader presenterade på detaljspecifikationen. Är det din första faktura, om du precis har bytt abonnemang eller skaffat ny telefon kan din faktura bli något högre än vanligt eftersom du kan betala för en längre period än en månad.
Här nedan finns även en guide som hjälper dig att tyda fakturan.
Om det är så att du har frågor om någon av kostnaderna kan kundservice hjälpa dig vidare. Du hittar kontaktuppgifter här.
Hej!
Min faktura som ska betalas den 30/10 2022 är på 590 kr men i avtalet ingår en rabatt på 150 kr. Varför har inte rabatten kommit med på fakturan?
Mvh,
Lisa Löfstedt
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.