Min faktura har i januari blivit 200kr dyrare! Varför?
>Redigerat] - Ämnet har flyttats till faktura - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre
Sida 1 / 1
Hej Ditte,
Det du kan göra är att gå in på Mitt3 här eller i appen "Mitt3" på din telefon. Klicka sedan på "Faktura" och därefter "Visa Faktura".
På så vis kan du se en fullständig specifikation över dina kostnader för den aktuella månaden.
Vänligen /
Falken
Det du kan göra är att gå in på Mitt3 här eller i appen "Mitt3" på din telefon. Klicka sedan på "Faktura" och därefter "Visa Faktura".
På så vis kan du se en fullständig specifikation över dina kostnader för den aktuella månaden.
Vänligen /
Falken
Tack för ditt svar Falken! Jag har gjort det, och jag blir tyvärr inte klokare av det men tack för att du svarade iaf! Får väl ringa dom på måndag
Det kan vara allt ifrån "Betal"samtal så som blocket. Till att det kanske har hamnat någon HBO/NETFLIX prenumeration på abonnemanget. Eller att det köptes appar/något i appar.
Hoppas du blir klokare av att prata med 3!
Hoppas du blir klokare av att prata med 3!
Nu trillade poletten ner tyvärr..Vi spelade bingolotto på nyår och råkade visst ringa in några ggr
Du hade ju såklart helt rätt Chipsgeneralen
Va skönt att det löste sig! @Ditte
Lämna en kommentar
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.