Besvarat

Högre faktura än vanligt

  • 18 januari 2019
  • 7 svar
  • 105 visningar

Min faktura har i januari blivit 200kr dyrare! Varför?

[Redigerat] - Ämnet har flyttats till faktura - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre
icon

Bästa svar av Falken 19 januari 2019, 13:37

Hej Ditte,

Det du kan göra är att gå in på Mitt3 här eller i appen "Mitt3" på din telefon. Klicka sedan på "Faktura" och därefter "Visa Faktura".

På så vis kan du se en fullständig specifikation över dina kostnader för den aktuella månaden.

Vänligen /
Falken
Visa original

7 svar

Hej Ditte,

Det du kan göra är att gå in på Mitt3 här eller i appen "Mitt3" på din telefon. Klicka sedan på "Faktura" och därefter "Visa Faktura".

På så vis kan du se en fullständig specifikation över dina kostnader för den aktuella månaden.

Vänligen /
Falken
Tack för ditt svar Falken! Jag har gjort det, och jag blir tyvärr inte klokare av det 🤔 men tack för att du svarade iaf! Får väl ringa dom på måndag 🙂
Användarnivå 5
Emblem +9
Det kan vara allt ifrån "Betal"samtal så som blocket. Till att det kanske har hamnat någon HBO/NETFLIX prenumeration på abonnemanget. Eller att det köptes appar/något i appar.

Hoppas du blir klokare av att prata med 3!
Nu trillade poletten ner tyvärr..Vi spelade bingolotto på nyår och råkade visst ringa in några ggr 😄
Du hade ju såklart helt rätt Chipsgeneralen 😃🤗
Användarnivå 5
Emblem +9
Va skönt att det löste sig! @Ditte
🤗🤗👌

Svara

    Vi använder cookies

    Genom att använda 3Community godkänner du att vi använder cookies för att förbättra och anpassa din upplevelse. Läs mer.

    Acceptera Cookie settings