Hur får man rättelse av en felaktig faktura? Har blivit påförd extra användare av mitt abonnemang vilket jag inte bett om eller ens någonsin diskuterat. Har ringt och fått löfte av kundtjänsten att detta skulle lösas, inget problem sades det. Nu har jag fått ny faktura för ny månad och då debiteras på nytt dessa felaktigt påförda extra användare. Hur skall man göra för att få rättelse om det inte räcker med att man ringer till kundtjänsten?
Hur få rättelse av felaktig faktura?
Bäst svar av Martin 20 år med 3
Hur får man rättelse av en felaktig faktura? Har blivit påförd extra användare av mitt abonnemang vilket jag inte bett om eller ens någonsin diskuterat. Har ringt och fått löfte av kundtjänsten att detta skulle lösas, inget problem sades det. Nu har jag fått ny faktura för ny månad och då debiteras på nytt dessa felaktigt påförda extra användare. Hur skall man göra för att få rättelse om det inte räcker med att man ringer till kundtjänsten?
Självklart, om 3 gjort samma misstag så får man påpeka det. Dom ska kunna korrigera, dom är inte omöjliga 😉
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.

