Skip to main content
Besvarat

Hur ser jag min faktura?

  • 13 september 2018
  • 2 svar
  • 145 visningar

Talade med Lukas på kundservice i går vid kl 10 han skulle återkomma när han hade besked om min faktura
Har fortfarande inte ringt....

Bäst svar av Tristan

Hej Kajsa!

Merparten av de som besvarar frågor här inne är precis som du kund hos Tre och inte anställda, vilket medför att vi inte kan se pågående ärenden.

De alternativ du har då är att avvakta och invänta samtal från Lukas, på nytt ta kontakt med Kundservice i ditt ärende eller på generell basis, utan att avslöja personuppgifter, beskriva din frågeställning här och se ifall någon kan besvara din undran.
Visa original
Hjälpte inlägget dig med din fråga?

2 svar

Tristan
Superhjälte
Forum|alt.badge.img+10
  • Superhjälte
  • 524 kommentarer
  • Svar
  • 13 september 2018
Hej Kajsa!

Merparten av de som besvarar frågor här inne är precis som du kund hos Tre och inte anställda, vilket medför att vi inte kan se pågående ärenden.

De alternativ du har då är att avvakta och invänta samtal från Lukas, på nytt ta kontakt med Kundservice i ditt ärende eller på generell basis, utan att avslöja personuppgifter, beskriva din frågeställning här och se ifall någon kan besvara din undran.

Tristan
Superhjälte
Forum|alt.badge.img+10
  • Superhjälte
  • 524 kommentarer
  • 16 september 2018
Hej igen!

Jag hoppas att Lukas har hört av sig nu men i annat fall får du mer än gärna i generella drag beskriva din fakturafråga här så kan kanske jag eller någon av de andra användarna besvara den.

Lämna en kommentar


Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

 
Hantera cookies