Skip to main content
Besvarat

Hur ser jag min faktura specificerat?

  • 11 september 2018
  • 2 svar
  • 505 visningar

Vad är kostnaden 25kr på min faktura, se bild, under Övrigt?

[Redigerat] - Ämnets text har redigerats då delar inte följde våra riktlinjer

Bäst svar av Tristan

Hej Maranfaran!

I augusti har du förlängt ditt abonnemang med ett kampanjerbjudande och den kostnad du ser under "Övrigt" härrör ifrån ditt tidigare abonnemang.

Om du tittar högst upp på fakturan under "Abonnemang" kan du se posten "Avgift för Mobil/tillbehör under bindningstiden" och den posten kommer från tecknandet av ditt tidigare abonnemang och köp av antingen mobil eller tillbehör vilket lagts till som en förhöjd månadskostnad.

Denna kostnad är bunden till hela bindningstiden vilket innebär att när du gör förändringar innan bindningstiden har löpt ut får du kvarstående kostnader som en restavgift fram tills den dag din ursprungliga bindningstid är slut.
Jämför gärna med föregående månads faktura för att se totalbeloppet för avgiften enligt ovan.
Visa original
Hjälpte inlägget dig med din fråga?

2 svar

Tristan
Superhjälte
Forum|alt.badge.img+10
  • Superhjälte
  • 524 kommentarer
  • Svar
  • 11 september 2018
Hej Maranfaran!

I augusti har du förlängt ditt abonnemang med ett kampanjerbjudande och den kostnad du ser under "Övrigt" härrör ifrån ditt tidigare abonnemang.

Om du tittar högst upp på fakturan under "Abonnemang" kan du se posten "Avgift för Mobil/tillbehör under bindningstiden" och den posten kommer från tecknandet av ditt tidigare abonnemang och köp av antingen mobil eller tillbehör vilket lagts till som en förhöjd månadskostnad.

Denna kostnad är bunden till hela bindningstiden vilket innebär att när du gör förändringar innan bindningstiden har löpt ut får du kvarstående kostnader som en restavgift fram tills den dag din ursprungliga bindningstid är slut.
Jämför gärna med föregående månads faktura för att se totalbeloppet för avgiften enligt ovan.

Tristan
Superhjälte
Forum|alt.badge.img+10
  • Superhjälte
  • 524 kommentarer
  • 16 september 2018
Hej igen!

Har du fler undringar gällande aktuell faktura eller var ovanstående förklaring tillräcklig?

Lämna en kommentar


Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

 
Hantera cookies