Skip to main content
Besvarat

Hur ser jag momsspecifikation?

• 1 februari 2021
  • 2 svar
  • 370 visningar

Går ej få moms spec på fakturan i nya webben.

Bäst svar av Pettersson

@Fred123123 Hej,

menar du Mitt3 Beta? Där hämtas hela fakturan som PDF när du väljer att visa den, i den filen så följer momsspecifikationen med. För mig ligger den på sida 2 i den PDF som hämtas. Du gör så här → Välj månaden det gäller → Välj “Ladda ner fakturan som PDF” → Öppna filen som laddas ned. Hittar du det? 

Än så länge så är inte fakturan med förfallodatum i februari helt klar än, så du kan inte se specifikationen. Det brukar ta någon dag innan specifikationen dyker upp i sin helhet. :)

Visa original
Hjälpte inlägget dig med din fråga?

2 svar

Forum|alt.badge.img+41
  • Superhjälte
  • 2681 kommentarer
  • Svar
  • 1 februari 2021

@Fred123123 Hej,

menar du Mitt3 Beta? Där hämtas hela fakturan som PDF när du väljer att visa den, i den filen så följer momsspecifikationen med. För mig ligger den på sida 2 i den PDF som hämtas. Du gör så här → Välj månaden det gäller → Välj “Ladda ner fakturan som PDF” → Öppna filen som laddas ned. Hittar du det? 

Än så länge så är inte fakturan med förfallodatum i februari helt klar än, så du kan inte se specifikationen. Det brukar ta någon dag innan specifikationen dyker upp i sin helhet. :)

• Nykomling
  • 1 kommentar
  • 30 december 2024

Har gjort det du skriver och ändå, ingen moms visas.

Lämna en kommentar

Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

Hantera cookies