Måste uttrycka mitt missnöjet med er dåliga kundservice gällande sen med betalning. Ibland händer saker som gör det svårare att betala en månad. Ni har INGA alternativ på tex skjuta upp fakturan, få en avbetalningsplan som ALLA andra företag erbjuder! FRUKTANSVÄRT dåligt och förstör bara ännu mer då man behöver telefon i jobb, resor mm vilket gör det ännu svårare att få ihop pengarna till fakturan. Givetvis förstår jag att jag måste betala i tid men att det inte finns någon flexibilitet tycker jag är superdåligt. Om det upprepas flera månader kan jag förstå abonnemang spärras men inte annars. Vi lever, jobbar i våra mobiler nu för tiden så dags att ni uppgraderar era system och är lite medmänskliga TRE! Annars kommer jag byta operatör!
Svar
Inga alternativ istället för spärrav abonnemang!!!
Bäst svar av Limpen
Hej
Tack för att du delar din upplevelse. Jag förstår att det blir tufft när ekonomin svajar och mobilen är viktig i vardagen.
När det gäller betalningar följer vi samma rutiner för alla kunder. Vi skjuter inte upp fakturor, och om en faktura inte blir betald spärras abonnemanget automatiskt av vårt fakturasystem.
Om en faktura hunnit gå vidare kan inkassopartnern erbjuda lösningar som vi själva saknar möjlighet till - till exempel en avbetalningsplan. Jag säkerställer att din feedback tas vidare så att vi har möjlighet att förbättra våra rutiner.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
