Skip to main content
Svar

Inga alternativ istället för spärrav abonnemang!!!

• November 14, 2025
  • 0 svar
  • 55 visningar

Måste uttrycka mitt missnöjet med er dåliga kundservice gällande sen med betalning. Ibland händer saker som gör det svårare att betala en månad. Ni har INGA alternativ på tex skjuta upp fakturan, få en avbetalningsplan som ALLA andra företag erbjuder! FRUKTANSVÄRT dåligt och förstör bara ännu mer då man behöver telefon i jobb, resor mm vilket gör det ännu svårare att få ihop pengarna till fakturan. Givetvis förstår jag att jag måste betala i tid men att det inte finns någon flexibilitet tycker jag är superdåligt. Om det upprepas flera månader kan jag förstå abonnemang spärras men inte annars. Vi lever, jobbar i våra mobiler nu för tiden så dags att ni uppgraderar era system och är lite medmänskliga TRE! Annars kommer jag byta operatör!

Bäst svar av Limpen

Hej ​@Vero77, varmt välkommen till 3Community! 👋🏻

Tack för att du delar din upplevelse. Jag förstår att det blir tufft när ekonomin svajar och mobilen är viktig i vardagen.

När det gäller betalningar följer vi samma rutiner för alla kunder. Vi skjuter inte upp fakturor, och om en faktura inte blir betald spärras abonnemanget automatiskt av vårt fakturasystem.

Om en faktura hunnit gå vidare kan inkassopartnern erbjuda lösningar som vi själva saknar möjlighet till - till exempel en avbetalningsplan. Jag säkerställer att din feedback tas vidare så att vi har möjlighet att förbättra våra rutiner.

Limpen
Community Manager
Forum|alt.badge.img+34
  • Moderator
  • Svar
  • November 17, 2025

Hej ​@Vero77, varmt välkommen till 3Community! 👋🏻

Tack för att du delar din upplevelse. Jag förstår att det blir tufft när ekonomin svajar och mobilen är viktig i vardagen.

När det gäller betalningar följer vi samma rutiner för alla kunder. Vi skjuter inte upp fakturor, och om en faktura inte blir betald spärras abonnemanget automatiskt av vårt fakturasystem.

Om en faktura hunnit gå vidare kan inkassopartnern erbjuda lösningar som vi själva saknar möjlighet till - till exempel en avbetalningsplan. Jag säkerställer att din feedback tas vidare så att vi har möjlighet att förbättra våra rutiner.

• Trådskapare
  • Nykomling
  • November 17, 2025

Jo jag förstår ni gör samma för alla kunder, men lite mer humant tänk med alternativ vore mer 2025!

Limpen
Community Manager
Forum|alt.badge.img+34
  • Moderator
  • November 17, 2025

@Vero77 Jag förstår vad du menar. Samtidigt behöver vi följa de betalrutiner som gäller, även om de kan upplevas som strikta.

Jag kan inte utlova några ändringar, men jag ser till att din synpunkt tas vidare internt!