Skip to main content
Nykomling
October 16, 2020
Besvarat

Inte betalt Fakturan

• October 16, 2020
  • 2 svar
  • 949 visningar

Hej om jag inte har betalt den 28/10 alltså på förfallodatumet vad kommer hända då? Altså om jag betalar 30/10 istället. 

Bäst svar av Pettersson

@Helin Rafiq sharif Hej, om du inte kan betala din faktura på förfallodatumet så bör du kontakta 3Kundservice som kan se över vilka alternativ som finns. :) Här finns kontaktuppgifter. 

Det som @Mido skriver stämmer inte. Du kommer inte behöva betala dubbelt. Det som kan hända när en faktura inte betalas i tid är att en påminnelseavgift tillkommer. Om påminnelsefakturan inte betalas, tas ärendet vidare till inkasso och det tillkommer då även extra kostnader. 

2 svar

Nykomling
    October 17, 2020

Du kommer får betala dubbel som du betalar välkommen till tre de e bara tar pengar hela tiden 

Superhjälte
    October 17, 2020

@Helin Rafiq sharif Hej, om du inte kan betala din faktura på förfallodatumet så bör du kontakta 3Kundservice som kan se över vilka alternativ som finns. :) Här finns kontaktuppgifter. 

Det som @Mido skriver stämmer inte. Du kommer inte behöva betala dubbelt. Det som kan hända när en faktura inte betalas i tid är att en påminnelseavgift tillkommer. Om påminnelsefakturan inte betalas, tas ärendet vidare till inkasso och det tillkommer då även extra kostnader. 

Har mitt svar hjälpt dig? Gilla eller markera som bästa svar för att hjälpa andra 🤓