Skip to main content
Besvarat

Jag bestrider faktura

• 22 augusti 2024
  • 2 svar
  • 103 visningar

Hej 

Jag bestrider faktura i o m att 3 tagit betalt för datatrafik utomlands när jag inte gått över den data trafik som är fri.500 kronor krediteras exkl moms

Med vänlig hälsning

S Rahman

Bäst svar av Chipsgeneralen

Hej, för att se mer av information om du har lagt till Tre världen kan du klicka där. Eller HÄR

För att bestrida eller få information kring din faktura kan du hitta info Här till kundservice. För att få prata med någon alternativt besöka en butik

Visa original

2 svar

Chipsgeneralen
Superhjälte
Forum|alt.badge.img+38
  • Superhjälte
  • 1047 kommentarer
  • Svar
  • 23 augusti 2024

Hej, för att se mer av information om du har lagt till Tre världen kan du klicka där. Eller HÄR

För att bestrida eller få information kring din faktura kan du hitta info Här till kundservice. För att få prata med någon alternativt besöka en butik

Forum|alt.badge.img+41
  • Superhjälte
  • 2681 kommentarer
  • 23 augusti 2024

@Safiqur Rahman Hej,

precis som @Chipsgeneralen skriver finns det nog en anledning till att du debiterats. På din detaljspecifikation kan du se varför du har debiterats. I vilket land har du befunnit dig? 

För att bestrida din faktura behöver du precis som skrivits ovan kontakta Tre via chatt, mail eller telefon. Du kan inte bestrida din faktura här då detta är ett publikt forum.

Lämna en kommentar

Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

Hantera cookies