Skip to main content
Rookie
October 30, 2019
Besvarat

Jag har betalat dubbelt

• October 30, 2019
  • 6 svar
  • 348 visningar

Jag betald två gånger 

[b][Redigerat] - [/b][i]Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre[/i] - [i]Ämnet har flyttats till faktura[/i]

Bäst svar av Chipsgeneralen

Hej, om du har betalat din faktura 2 gånger så kommer du ha de pengar som blev “över” drar av nästa månads faktura. Dvs att nästa månad behöver du inte betala då :) 

6 svar

Chipsgeneralen
Superhjälte
Superhjälte
October 30, 2019

Hej, om du har betalat din faktura 2 gånger så kommer du ha de pengar som blev “över” drar av nästa månads faktura. Dvs att nästa månad behöver du inte betala då :) 

Om mitt svar har hjälpt dig var då vänlig och hjälp andra att hitta rätt genom att markera det som "Bästa svar" samt gilla ifall du tycker att mitt svar var bra.
NahedKhalilTrådskapare
Rookie
October 30, 2019

Det betyder att jag inte kommer att betala nästa månad ..

NahedKhalilTrådskapare
Rookie
October 30, 2019

Eller så kommer du tillbaka pengarna till mitt konto

Chipsgeneralen
Superhjälte
Superhjälte
October 30, 2019

Det betyder att jag inte kommer att betala nästa månad ..

Korrekt! 

Om mitt svar har hjälpt dig var då vänlig och hjälp andra att hitta rätt genom att markera det som "Bästa svar" samt gilla ifall du tycker att mitt svar var bra.
NahedKhalilTrådskapare
Rookie
October 30, 2019

Jag vill tillbaka pengarna till mig . Den best

Chipsgeneralen
Superhjälte
Superhjälte
October 30, 2019

Okej, om du vill ha tillbaka pengarna så skulle jag rekommendera dig att kontakta  3Kundtjänst för att få hjälp med återbetalning! :)