Skip to main content

Jag har fått en faktura (Faktureringsdag:2024-09-04)

med Betal-SMS/MMS på 200 Kr.

Leverantör Mobixas B.V.

Email adressen på detaljspecifikationen support@adacts.net fungerar inte.

Vilket företag som har tagit emot betalningen och för vad?

Hej @tonys!

Ledsen att höra att du inte känner till kostnaden på fakturan. Det är svårt att svara på exakt vad det handlar om, då det kan röra sig om exempelvis köp av mobilspel med mera.

 

Du har gjort helt rätt som försökt kontakta företaget i fråga! Mindre kul att du inte fått något svar från dem. 

Ifall du försökt kontakta dem utan svar, så kan du göra en anmälan genom Telekområdgivarnas hemsida där du fyller i information som ditt namn, kontaktuppgifter till dig, namn på företaget som debiterat dig och liknande. De går sedan igenom ditt ärende och återkommer till dig med en lösning. Här är deras formulär.

 

Hoppas att det löser sig snart, återkom gärna med hur det gått eller ifall du fått klarhet i ärendet 😊

 

// Vi har redigerat ditt inlägg eftersom känsliga uppgifter bryter mot uppförandereglerna i våra allmänna villkor. Beslutet har fattats efter att vi uppmärksammade inlägget på 3Community.            

Om du anser att vårt beslut är felaktigt, kan du överklaga beslutet inom sex månader genom att använda vår interna överklagandeprocess: https://community.tre.se/p/overklaga-modereringsbeslut.  

Enligt Digital Services Act har du dessutom alltid rätt att få beslutet prövat utanför domstol genom att vända dig till ett certifierat tvistlösningsorgan. För mer information om detta, vänligen besök https://pts.se/ //


Lämna en kommentar