Skip to main content
Svar

Jag vill avsluta min Abonnemang hos er och korrigera fakturan

  • July 10, 2025
  • 2 svar
  • 644 visningar

Jag vill avsluta min Abonnemang hos er och byta till ett annat företag för att få bättre priser. Det finns fel på fakturan. Jag försökte kontakta er på kundtjänstnumret, men jag har inte hela dagen att vänta i kö för att kommunicera med den anställde. Det är en väldigt lång kö, så jag skriver här vad mitt problem är.

Det finns ett tydligt fel i fakturan för betalning av två mobiltelefoner (iphon 16 pro max ). Jag har en och ni tog tillbaka den andra. Jag fick den inte med posten, men den fanns med på fakturan och ni vill att jag ska betala den månatliga avbetalningen.

Bäst svar av JeppePeppe

Hejsan ​@Nazir B!

Jag beklagar ifall det varit strul med din faktura.

När var det du returnerade den andra mobiltelefonen? Våra fakturor är debiteras i efterskott - vilket betyder att ifall du fortfarande hade din andra mobil i juni, så syns den på fakturan för juli. Nästa faktura kommer i sådana fall vara helt korrekt!

 

Ifall det är något som fortfarande inte stämmer, så är det nog bäst att i detta fall kontakta vår kundservice för att kika närmre på ditt ärende. Dem når du här. Vad jag kan se så är det ingen kö vare sig på telefon eller chatt just nu - men det går alltid snabbast via chatten 😉

 

Återkom gärna ifall du har några ytterligare frågor! 😊

2 svar

  • Trådskapare
  • Nykomling
  • July 10, 2025

Jag vill avsluta min Abonnemang hos er och byta till ett annat företag för att få bättre priser. Det finns fel på fakturan. Jag försökte kontakta er på kundtjänstnumret, men jag har inte hela dagen att vänta i kö för att kommunicera med den anställde. Det är en väldigt lång kö, så jag skriver här vad mitt problem är.

Det finns ett tydligt fel i fakturan för betalning av två mobiltelefoner (iphon 16 pro max ). Jag har en och ni tog tillbaka den andra. Jag fick den inte med posten, men den fanns med på fakturan och ni vill att jag ska betala den månatliga avbetalningen.


JeppePeppe
Community Manager
Forum|alt.badge.img+37
  • Community Manager
  • Svar
  • July 10, 2025

Hejsan ​@Nazir B!

Jag beklagar ifall det varit strul med din faktura.

När var det du returnerade den andra mobiltelefonen? Våra fakturor är debiteras i efterskott - vilket betyder att ifall du fortfarande hade din andra mobil i juni, så syns den på fakturan för juli. Nästa faktura kommer i sådana fall vara helt korrekt!

 

Ifall det är något som fortfarande inte stämmer, så är det nog bäst att i detta fall kontakta vår kundservice för att kika närmre på ditt ärende. Dem når du här. Vad jag kan se så är det ingen kö vare sig på telefon eller chatt just nu - men det går alltid snabbast via chatten 😉

 

Återkom gärna ifall du har några ytterligare frågor! 😊