Skip to main content
Svar

Jag vill ha E-faktura men har inte Bank-id - vad gör jag?

• June 23, 2025
  • 2 svar
  • 49 visningar

Jag vill ha e-fakturor på mina avgifter till er, men det går inte eftersom jag inta har bankID.

Så tala om för mig hur jag ska göra hälsar Marianne

Bäst svar av Pettersson

@MS43mail Hej, 

precis som ​@Martin 3 kund i 19år skriver är det hos din bank du ansöker om e-faktura smidigast. Logga in på internetbanken eller kontakta din banks kundtjänst så bör de kunna hjälpa dig vidare! 

Har du inte tillgång till internetbanken kanske Autogiro med SMS-notifikation kan fungera?

2 svar

Martin 20 år med 3
Superhjälte
Forum|alt.badge.img+36

Jag vill ha e-fakturor på mina avgifter till er, men det går inte eftersom jag inta har bankID.

Så tala om för mig hur jag ska göra hälsar Marianne

@MS43mail Hej 👋

Eftersom ni inte har BankID så kanske 3 kundtjänst kan hjälpa till med e-faktura. Annars är det ett bankärende som ni får göra med er bank. Har ni en digital dosa så ni kan logga in på er bank? Där kan man ansöka om autogiro, e-faktura mm hos företag.. 

Forum|alt.badge.img+41
  • Superhjälte
  • Svar
  • June 25, 2025

@MS43mail Hej, 

precis som ​@Martin 3 kund i 19år skriver är det hos din bank du ansöker om e-faktura smidigast. Logga in på internetbanken eller kontakta din banks kundtjänst så bör de kunna hjälpa dig vidare! 

Har du inte tillgång till internetbanken kanske Autogiro med SMS-notifikation kan fungera?