Besvarat

Kan ej se fakturor på Mitt3

  • 29 September 2018
  • 9 svar
  • 551 visningar

Jag kan inte längre se mina fakturor under Mitt3, under notiser är det konstant tomt. Vidare så kan jag endast se mitt mobilabonnemang men inte mitt bredbandsabonnemang. Jag har registrerat mig som administratör som jag såg att det stod om i en annan tråd. Tack på förhand!

[Redigerat] - Ämnet har flyttats till faktura
icon

Bäst svar av Pettersson 30 September 2018, 22:08

Visa original

9 svar

Användarnivå 7
Emblem +40
Toppen att du registrerat dig som administratör! Bara för att dubbelkolla, loggar du in med din emailadress och lösenord som du använde för att skapa ditt administratörskonto? Det behöver du nämligen göra för att kunna ta del av fakturorna och se båda dina abonnemang. Om du fortfarande loggar in med ditt mobilnummer kommer du endast att se användandet för det abonnemanget och inga andra fakturor. 🙂
Jag loggar in med min mejladress..
Användarnivå 5
Emblem +10
Hej Fridutto!

Jag får inte heller några notiser om nya fakturor sedan dryga halvåret men det går alltid att nå fakturorna genom att klicka på Faktura-fliken inne på Mitt3 och sedan nyttja den lista över fakturor som kommer upp.
Där ser man också betalningsstatus för respektive faktura.
Är det i appen du menar då Tristan? Den kommer jag inte in i alls, står bara tekniskt fel varje gång jag försöker logga in. När jag loggar in på hemsidan finns ingen fakturaförteckning..
Användarnivå 5
Emblem +10
Är det i appen du menar då Tristan? Den kommer jag inte in i alls, står bara tekniskt fel varje gång jag försöker logga in. När jag loggar in på hemsidan finns ingen fakturaförteckning..

Nej, jag syftade på Mitt3 inne på Tre.se.

Loggar du in som administratör ska du kunna se bägge dina abonnemang och även fliken "Faktura" i det röda fältet högst upp, precis under "Välkommen till Mitt3". Klicka på den fliken och du ska få upp en lista över de sex senaste fakturorna.

Såhär ser det ur när jag loggar in..
Användarnivå 5
Emblem +10
Vad händer om du klickar på "Meny"-symbolen till vänster om sök-funktionen?

Om du fortfarande inte får upp något kan det vara läge att pröva med att logga in på Mitt3 med en annan webbläsare för att se om det löser problemet.

Skulle inte heller det hjälpa behöver du ta kontakt med Kundservice.
Användarnivå 4
Emblem +9
Halloj @Fridutto!

Varmt välkommen till vårt härliga community - jättekul att se dig här! 😄

Har det löst sig så att du kan se dina fakturor inne i Mitt3? Återkom gärna och om något av svaren hjälpte dig glöm inte att markera det som "Bästa svar" så att andra också vet hur dom ska göra.

Svara