Skip to main content
Besvarat

Kan inte betala via Mitt3?

  • August 18, 2018
  • 1 svar
  • 201 visningar

När jag försöker gå in på Mitt3 för att betala fakturan som tydligen inte blev betald i juli (fast jag har betalt den enligt mina noteringar) så står det "Tillfälligt fel". Hur ska jag gå tillväga då för att hitta rätt?

[Redigerat] - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre

Bäst svar av Nils

Hej MReinemar! Varmt välkommen till 3Community! :-)

Vi har inga kända problem med att betala på Mitt3 för närvarande mig veto. Har det löst sig för dig?

Du kan även ta kontakt med vår kundtjänst så kan dom hjälpa dig med en kortbetalning.

Jag rekommenderar även att du går igenom ditt kontoutdrag för att se om du hittar en tidigare betalning. Det kan t.ex vara så att du angett ett annat OCR-nummer och då behöver vi spåra betalningen. Kundtjänst kan hjälpa dig med detta direkt.

Du hittar kontaktuppgifter här.

1 svar

Nils
Moderator
Forum|alt.badge.img+36
  • Moderator
  • Svar
  • August 20, 2018
Hej MReinemar! Varmt välkommen till 3Community! :-)

Vi har inga kända problem med att betala på Mitt3 för närvarande mig veto. Har det löst sig för dig?

Du kan även ta kontakt med vår kundtjänst så kan dom hjälpa dig med en kortbetalning.

Jag rekommenderar även att du går igenom ditt kontoutdrag för att se om du hittar en tidigare betalning. Det kan t.ex vara så att du angett ett annat OCR-nummer och då behöver vi spåra betalningen. Kundtjänst kan hjälpa dig med detta direkt.

Du hittar kontaktuppgifter här.