Kan inte se mina fakturor

  • 12 maj 2018
  • 6 svar
  • 473 visningar

Jag kan inte se mina fakturor via mitt 3längre och instruktion om att logga in fungerar inte, jag får uppgift att logga in igen.
tacksam hjälp.

6 svar

Användarnivå 7
Emblem +12
Hej,

är det så att du har flera abonnemang hos 3? Loggar du in som administratör eller med ety mobilnummer?
Jag har fler abonnemang och har provat bägge alternativen och jag fastnar genom att jag kommer tillbaka till samma fråga hela tiden ä, att logga in som administratör, vilket inte går.
Användarnivå 5
Emblem +5
Hej @Carinaf, och varmt välkommen till 3Community.
Tack för din fråga!

Då du har flera abonnemang så behöver du logga in som administratör (med din e-postadress) på Mitt3 för att kunna se dina fakturor. Får du något felmeddelande när du försöker logga in som administratör?
när jag ska skapa ett adm konto så säger sidan att jag har ett konto redan men jag kan inte se dessa fakturor ändå.
Användarnivå 5
Emblem +5
när jag ska skapa ett adm konto så säger sidan att jag har ett konto redan men jag kan inte se dessa fakturor ändå.
Om du försöker skapa ett administratörskonto med en e-postadress men får meddelandet om att kontot redan finns så ska det bara vara att logga in med den e-postadressen för att få tillgång till fakturorna. Allt ser ut som det ska när jag loggar in från vårt håll.

Har du möjlighet att prova att logga in med e-postadressen på nytt och återkomma med en skärmdump på hur det ser ut när du går in på fakturafliken?
Användarnivå 5
Emblem +5
Hej @Carinaf,

Hur har det gått? Har du kommit åt fakturorna än?

Svara