Då jag pratar i mobilen hemma bryts samtalen hela tiden. Har nyss bytt abonnemang för att ni påstod att det skulle funka. Har wifisamtal på och full nätteckning i övrigt. Funkar trots det inte. Missnöjd ny kund eftet 2 veckor🤬
Sida 1 / 1
Hejsan ,
Har du bytt från annan Operatör eller har du förnyat ditt abonnemang hos 3 ?
Det Wi-Fi (trådlöst) nätverk du kopplar till, är det ett fast internet/bredband du syftar på då ? t.ex. fiber som oftast förekommer nu för tiden.
Visar den att Wi-Fi Samtal är aktivt ? i statusfältet (högst upp )
Vad är det för märke / modell på din telefon ?
Är du kopplad på 2.4 eller 5 GHz bandet ,som din router skickar ut ?
/F
Hej
Återkom gärna och berätta lite mer! Har det löst sig för dig?
Mvh
Nils
Lämna en kommentar
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.