Fråga

klagomål

  • 16 February 2023
  • 2 svar
  • 71 visningar

Då jag pratar i mobilen hemma bryts samtalen hela tiden. Har nyss bytt abonnemang för att ni påstod att det skulle funka. Har wifisamtal på och full nätteckning i övrigt. Funkar trots det inte. Missnöjd ny kund eftet 2 veckor🤬


2 svar

Användarnivå 6
Emblem +40

Hejsan 🙂, @NinaC 

Har du bytt från annan Operatör eller har du förnyat ditt abonnemang hos 3 ?

Det Wi-Fi (trådlöst) nätverk du kopplar till, är det ett fast internet/bredband du syftar på då ? t.ex. fiber som oftast förekommer nu för tiden.

Visar den att Wi-Fi Samtal är aktivt ? i statusfältet (högst upp )

Vad är det för märke / modell på din telefon ?

Är du kopplad på 2.4 eller 5 GHz bandet ,som din router skickar ut ?

 

/F

 

 

 

Användarnivå 5
Emblem +36

Hej @NinaC !

Återkom gärna och berätta lite mer! Har det löst sig för dig?

Mvh

Nils

Svara