Har återkommande itunes köp på samma summa, kan ej hitta ngt i mitt iTunes eller apple store eller ngt annat som det kan vara, hur kan Tre hjälpa mig att stoppa detta?
Goldie
pRedigerat] - Ämnet har flyttats till faktura
Har återkommande itunes köp på samma summa, kan ej hitta ngt i mitt iTunes eller apple store eller ngt annat som det kan vara, hur kan Tre hjälpa mig att stoppa detta?
Goldie
pRedigerat] - Ämnet har flyttats till faktura
Om du går in under Apple Id (ditt konto) på iPhone. Så kan du se prenumererationer och se om det kan vara typ "Spotify" eller liknande som hamnar där som köp. Ibland gör det sådant.
Hej, det finns inget där!
Hej, det låter väldigt märkligt.
Vad är summan på?
Om inte 3kundtjänst kan hjälpa till så skulle jag rekommendera att kontakta Apple direkt för att om dem kan se vad det kan vara som ligger under ditt konto
119kr /månad
Tjena
Hittade denna via Apples hemsida: https://support.apple.com/sv-se/HT204088
Den kanske kan hjälpa till att förtydliga vad köpet avser?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.