Besvarat

Köp via mobil, iTunes

  • 30 oktober 2019
  • 5 svar
  • 23 visningar

Har återkommande itunes köp på samma summa, kan ej hitta ngt i mitt iTunes eller apple store eller ngt annat som det kan vara, hur kan Tre hjälpa mig att stoppa detta?

Goldie

 

[b][Redigerat] - [/b][i]Ämnet har flyttats till faktura[/i]

icon

Bästa svar av JeppePeppe 31 oktober 2019, 10:55

Tjena @Goldie ! Välkommen hit till 3Community :nerd:

 

Hittade denna via Apples hemsida: https://support.apple.com/sv-se/HT204088

Den kanske kan hjälpa till att förtydliga vad köpet avser? :rainbow:

Visa original

5 svar

Användarnivå 6
Emblem +9

Om du går in under Apple Id (ditt konto) på iPhone. Så kan du se prenumererationer och se om det kan vara typ "Spotify" eller liknande som hamnar där som köp. Ibland gör det sådant.

 

 

Hej, det finns inget där!

Användarnivå 6
Emblem +9

Hej, det låter väldigt märkligt. 

Vad är summan på? 

 

Om inte 3kundtjänst kan hjälpa till så skulle jag rekommendera att kontakta Apple direkt för att om dem kan se vad det kan vara som ligger under ditt konto 

119kr /månad

Användarnivå 3
Emblem +4

Tjena @Goldie ! Välkommen hit till 3Community :nerd:

 

Hittade denna via Apples hemsida: https://support.apple.com/sv-se/HT204088

Den kanske kan hjälpa till att förtydliga vad köpet avser? :rainbow:

Svara