Skip to main content
Nykomling
May 18, 2019
Besvarat

Kostnaden stämmer ej då jag ändrade abonnemanget?

• May 18, 2019
  • 1 svar
  • 108 visningar
Hej! Jag undrar varför drar ni 399kr från min senaste faktura fast jag har fått 10gb i maj månaden? Ni kanske borde dra 149kr eller jag kanske hade fått 15gb!

[Redigerat] - Ämnet har flyttats till faktura - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre
    Bäst svar av Nils
    Hejsan @Sherwan och varmt välkommen till forumet!

Mobilfakturor är alltid uppskjutna en månad, så om du genomförde ändringen nu i Maj, så kommer ändringen först synas på fakturan du får i Juni.

Nu i Maj betalar du för hur ditt abonnemang såg ut i April. Datumen och exakt vad du betalar för framgår direkt på din faktura som du hittar smidigt på Mitt3.

1 svar

Nils
    Moderator
    NilsModeratorSvar
    Moderator
    May 20, 2019
    Hejsan @Sherwan och varmt välkommen till forumet!

Mobilfakturor är alltid uppskjutna en månad, så om du genomförde ändringen nu i Maj, så kommer ändringen först synas på fakturan du får i Juni.

Nu i Maj betalar du för hur ditt abonnemang såg ut i April. Datumen och exakt vad du betalar för framgår direkt på din faktura som du hittar smidigt på Mitt3.
    Har detta inlägg hjälpt med din fråga? Ge en tumme upp! Har din fråga besvarats? Markera det som ”Bästa svar”, så hjälper du andra framöver.