Besvarat

Kostnaden stämmer ej då jag ändrade abonnemanget?

  • 18 maj 2019
  • 1 svar
  • 30 visningar

Hej! Jag undrar varför drar ni 399kr från min senaste faktura fast jag har fått 10gb i maj månaden? Ni kanske borde dra 149kr eller jag kanske hade fått 15gb!

[Redigerat] - Ämnet har flyttats till faktura - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre
icon

Bästa svar av Nils 20 maj 2019, 10:15

Hejsan @Sherwan och varmt välkommen till forumet!

Mobilfakturor är alltid uppskjutna en månad, så om du genomförde ändringen nu i Maj, så kommer ändringen först synas på fakturan du får i Juni.

Nu i Maj betalar du för hur ditt abonnemang såg ut i April. Datumen och exakt vad du betalar för framgår direkt på din faktura som du hittar smidigt på Mitt3.
Visa original

1 svar

Användarnivå 4
Emblem +10
Hejsan @Sherwan och varmt välkommen till forumet!

Mobilfakturor är alltid uppskjutna en månad, så om du genomförde ändringen nu i Maj, så kommer ändringen först synas på fakturan du får i Juni.

Nu i Maj betalar du för hur ditt abonnemang såg ut i April. Datumen och exakt vad du betalar för framgår direkt på din faktura som du hittar smidigt på Mitt3.

Svara