Skip to main content
Fråga

kostnadskontroll av

  • March 3, 2023
  • 3 svar
  • 315 visningar

Hej 3!

Var nyligen i kontakt med er angående att ta bort min kostnadskontroll. Nu är den officiellt av, men däremot kan jag fortfarande inte dra 149kr för Spotify? Tar det några dagar eller innan det träder ikraft?

Tack på förhand!

3 svar

Forum|alt.badge.img+41
  • Superhjälte
  • March 4, 2023

@NikoSthlm Hej,

 

betalningen för Spotify, vart försöker du att genomföra denna? Är det via Spotifys hemsida? Vad får du för felmeddelande?


JeppePeppe
Community Manager
Forum|alt.badge.img+37
  • Community Manager
  • March 8, 2023

Halloj @NikoSthlm!

Har du kikat på @Petterssons svar ännu? Återkom gärna med hur det har gått! 😊 


frodrik91
Superhjälte
Forum|alt.badge.img+40
  • Superhjälte
  • March 9, 2023

Hejsan 🙂, @NikoSthlm 

Vet inte om detta är relevant , har själv inga kostnader så som Spotify , som läggs utöver på min 3 faktura . ( Om du har en i modell av iPhone.

Apple-betalningar för Spotify

https://support.spotify.com/se/article/apple-payments/

/F