Hejsan , @Kalleboy
Om du loggar in på Mitt3 , så kan du se eventuell kvarstående bindningstid av abonnemang . Samt antal månader kvar av avbetalningen av respektive telefon/hårdvara.
https://www.tre.se/
Direkt när du loggar in . Så väljer du det telefonnumret det gäller under “Abonnemang” fliken.Sen välj “Abonnemangsdetaljer” . Där kan du se om det är någon bindningstid kvar på abonnemanget.
Under “Produkter” Fliken längre ner .Så ser du antal månader kvar av avbetalning av respektive telefon/hårdvara.
Man kan få slutfaktura , då behöver man kontakta 3 Kundservice på telefon.
https://www.tre.se/support#kontaktaoss
Gällande försäkring för telefon. Så får man nästan jämföra vad hemförsäkringen har för villkor , mot vad den försäkringen du har via 3 har .
https://assets.tre.se/tjanstevillkor/3trygg/3trygg_forsakringsvillkor.pdf
https://www.tre.se/handla/tjanster/3trygg
/F