Besvarat

Månadskostnad efter bindningstid

  • 12 november 2018
  • Faktura
  • 2 svar
  • 58 visningar

mitt abonnemang har gått ut på min telefon som jag betalade 599 kr för. Men nu betalar jag helt plötsligt samma summa fast abonnemanget har gått ut.

[Redigerat] - Ämnet har flyttats till faktura - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre
icon

Bästa svar av Pettersson 12 november 2018, 21:39

Hej,

det verkar som att du har haft ett abonnemang där telefonen ingick i abonnemanget, då betalar du samma kostnad även efter att bindningstiden går ut.

Om du önskar byta abonnemang till något annat, kan du kontakta 3Kundservice så kan de hjälpa dig. De kan också se lite mer hur du använder din telefon så du kan få ett abonnemang som passar perfekt. :)

Kundservice kan du nå exempelvis via telefon. De har öppet 8-20 på vardagar, numret är 0735-300 400. Här kan du även skicka ett mail eller chatta med kundservice 🙂

Visa original

2 svar

Användarnivå 6
Emblem +10
Hej,

det verkar som att du har haft ett abonnemang där telefonen ingick i abonnemanget, då betalar du samma kostnad även efter att bindningstiden går ut.

Om du önskar byta abonnemang till något annat, kan du kontakta 3Kundservice så kan de hjälpa dig. De kan också se lite mer hur du använder din telefon så du kan få ett abonnemang som passar perfekt. :)

Kundservice kan du nå exempelvis via telefon. De har öppet 8-20 på vardagar, numret är 0735-300 400. Här kan du även skicka ett mail eller chatta med kundservice 🙂
Användarnivå 3
Emblem +9
Halloj där Maliiii!

Hur har det gått med abonnemang? :)

Återkom gärna hur du har gjort med din månadskostnad samt glöm inte att markera @Pettersson svar som "Bästa svar" om det hjälpte dig på traven.

Svara

    Vi använder cookies

    Genom att använda 3Community godkänner du att vi använder cookies för att förbättra och anpassa din upplevelse. Läs mer.

    Acceptera Cookie settings