Skip to main content

Mitt nätverk försvinner och jag får gå in och ställa in 3 varje gång jag använder telefonen

 

@lindbergski1 Hej,

 

detta låter inte alls speciellt roligt att behöva göra varje gång telefonen ska användas. Står telefonen annars inställd på automatiskt? 

 

Vilken telefon modell är det du har? Tänker att det kan vara bra att nollställa nätverksinställningarna för att se om det börjar fungera bättre efteråt. 

 

Vet du även om andra med Tre i samma område har samma problem som dig?


Nej jag fick ett nytt simkort och efter jag satt i detta började  telefonen konstra


Jag behöver prata med någon. Inte skriva

Kan ni ringa mej


@lindbergski1 Vilken telefonmodell är det du har? Har du testat att starta om din telefon för att se om det fungerar bättre? 

 

Om du önskar att prata med någon kan du nå Tre från imorgon klockan 9, på nummer 0735-300 400 - är det så att du har en 3Butik i närheten kan du även besöka den under de ordinarie öppettiderna.


Lämna en kommentar