Skip to main content
Besvarat

När får jag min första faktura

• 23 februari 2024
  • 3 svar
  • 779 visningar

Jag beställde abonnemang hos er nu den 7:e februari när får jag min första faktura

Bäst svar av Pettersson

@Johannovich Hej,

din första fakturan kommer att skickas till dig i mitten av mars och ha förfallodatum i slutet av mars. Detta då mobilabonnemang hos Tre faktureras i efterskott.

Fakturan kommer att innehålla kostad för ditt abonnemang från datumet det aktiveras nu i februari till sista februari. Om du har köpt hårdvara tillkommer även en månads betalning för hårdvaran. Samt beroende på ditt avtal eventuellt en aktiveringsavgift om 250kr. 

Hoppas att detta svarar på din fråga 🤓

Visa original
Hjälpte inlägget dig med din fråga?

3 svar

Forum|alt.badge.img+41
  • Superhjälte
  • 2691 kommentarer
  • Svar
  • 23 februari 2024

@Johannovich Hej,

din första fakturan kommer att skickas till dig i mitten av mars och ha förfallodatum i slutet av mars. Detta då mobilabonnemang hos Tre faktureras i efterskott.

Fakturan kommer att innehålla kostad för ditt abonnemang från datumet det aktiveras nu i februari till sista februari. Om du har köpt hårdvara tillkommer även en månads betalning för hårdvaran. Samt beroende på ditt avtal eventuellt en aktiveringsavgift om 250kr. 

Hoppas att detta svarar på din fråga 🤓

• Skribent
  • Nykomling
  • 1 kommentar
  • 23 februari 2024

Ok Tack så mycket det var hjälpande

• Nykomling
  • 1 kommentar
  • 4 mars 2024

Hej jag undrar när kommer min första faktura ? Tack 

MVH Ashna Kadir 

Lämna en kommentar

Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

Hantera cookies