Skip to main content
Nykomling
August 28, 2025
Besvarat

När kan jag betala september faktura?

• August 28, 2025
  • 2 svar
  • 118 visningar

När kan jag betala september fakturan 

Bäst svar av Pettersson

@Mec Hej,

om du menar fakturan som du får i september, så brukar den finnas tillgänglig på Mitt3 runt den 10-15 varje månad. Du kan då betala den direkt via Mitt3 med kort eller Swish. Fakturan du får i september motsvarar abonnemangskostnad och användande för augusti månad om det gäller mobilabonnemang, detta då du betalar mobilabonnemang i efterskott.

2 svar

Martin 20 år med 3
Superhjälte
Superhjälte
August 29, 2025

När kan jag betala september fakturan 

@Mec Hej,

Faktura för september generas först i oktober med förfallodag i slutet av oktober. Då sammanställs ditt använvändade retroaktivt. Du förskottsbetalar alltid abonnemang och hårdvaran. 

Har mitt svar hjälpt er? Markera gärna som "bästa svar" och "gilla" så blir det enklare för andra att hitta rätt.
Superhjälte
August 29, 2025

@Mec Hej,

om du menar fakturan som du får i september, så brukar den finnas tillgänglig på Mitt3 runt den 10-15 varje månad. Du kan då betala den direkt via Mitt3 med kort eller Swish. Fakturan du får i september motsvarar abonnemangskostnad och användande för augusti månad om det gäller mobilabonnemang, detta då du betalar mobilabonnemang i efterskott.

Har mitt svar hjälpt dig? Gilla eller markera som bästa svar för att hjälpa andra 🤓