Skip to main content
Betalade mina faktura för 24 timmar sen via Mitt3 appen. Sen spärras abonnemanget 5 timmar senare. I appen står de att fakturan är betald. Fick även ett sms där de står att spärren ska hävas senast 1h efter man betalat. Istället spärras de 5h efter man betalat



Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre
Halloj @Tim!



Varmt välkommen till vårt härliga forum! :)



I normala fall så släpps spärren strax inpå till inom en timme när du betalar fakturan i Mitt3 - men det händer såklart att något fastnar och blir fel; som det kan göra i teknikens värld.



Det är även vanligt att ett SIM-kort inte ansluter sig själv automatiskt efter en spärr släppts, men det brukar en enkel omstart av enheten lösa. Skulle det vara problem med att spärren inte släpps rekommenderar jag att man tar kontakt med kundservice som kan hjälpa en undersöka det närmare.

Lämna en kommentar