haft problem me e fakturor på telefonen, men igår så löste ja allt och betalt fakturan, och nu idag en hel dag senare så får jag ett sms om att mitt abonnemang är spärrat men att de kan låsa upp om jag betalar fakturan, men de finns lixom ingen faktura som går att betala eftersom den är betald redan. Vill tillägga att jag gjorde betalningen igår via Mitt3 appen.
hur lång tid tar de innan abonnemanget avspärras ?
bRedigerat] - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre
Sida 1 / 1
Hejsan @Jonathan Hansson777 och varmt välkommen till 3Community!
Normalt ska det ta upp till 24 timmar innan spärren släpps om du gör betalningen direkt via Mitt3. Dubbelkolla även så att du har betalat rätt faktura så att du inte råkat betala denna månadens faktura istället för den faktura som har förfallit.
Skulle allt se bra ut men spärren fortfarande ligger kvar behöver du ta kontakt direkt med kundservice. Du kan chatta med kundservice så kan dom kika på det direkt!
Normalt ska det ta upp till 24 timmar innan spärren släpps om du gör betalningen direkt via Mitt3. Dubbelkolla även så att du har betalat rätt faktura så att du inte råkat betala denna månadens faktura istället för den faktura som har förfallit.
Skulle allt se bra ut men spärren fortfarande ligger kvar behöver du ta kontakt direkt med kundservice. Du kan chatta med kundservice så kan dom kika på det direkt!
Lämna en kommentar
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.