Råkade radera mitt Åtkomstpunktsnamn, hur ska jag göra?
Sida 1 / 1
om du går in på samma ställe i inställningar som du var på tidigare där du såg dessa inställningar så borde du kunna trycka på menyknappen eller typ tre prickar och där välja “återställ”. Hittar du detta?
Hejsan,
Se om något av dessa kan hjälpa dig , antingen att återställa eller skriva in informationen manuellt.
Återställ APN-inställningarna till standard i appen Inställningar.
https://support.google.com/messages/answer/9077245?hl=sv&co=GENIE.Platform%3DAndroid
Du bör se dessa inställningar om du återställer eller om du skriver in det manuellt.
- APN: data.tre.se
- MMSC: http://mms.tre.se
- MMS proxy: mmsproxy.tre.se (för iPhone: mmsproxy.tre.se:8799)
- MMS port: 8799
- MCC: 240
- MNC: 02
- APN-typ: default,mms,supl
/F
Tusen tack Pettersson! Det FUNKAR!!!
Lämna en kommentar
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.