Skip to main content

Råkade radera mitt Åtkomstpunktsnamn, hur ska jag göra?

@Fredrik Alneng Hej,

 

om du går in på samma ställe i inställningar som du var på tidigare där du såg dessa inställningar så borde du kunna trycka på menyknappen eller typ tre prickar och där välja “återställ”. Hittar du detta? 


Hejsan, @Fredrik Alneng 

Se om något av dessa kan hjälpa dig , antingen att återställa eller skriva in informationen manuellt.

https://www.helpforsmartphone.com/public/sv-SE/samsung/galaxy-a5-(2016)/android-6-0/guides/27/St%C3%A4lla-in-MMS-Samsung-Galaxy-A5-2016-

Återställ APN-inställningarna till standard i appen Inställningar.

https://support.google.com/messages/answer/9077245?hl=sv&co=GENIE.Platform%3DAndroid

 

Du bör se dessa inställningar om du återställer eller om du skriver in det manuellt.

  • APN: data.tre.se
  • MMSC: http://mms.tre.se
  • MMS proxy: mmsproxy.tre.se (för iPhone: mmsproxy.tre.se:8799)
  • MMS port: 8799
  • MCC: 240
  • MNC: 02
  • APN-typ: default,mms,supl

 

/F


Tusen tack Pettersson! Det FUNKAR!!! 


Lämna en kommentar