Besvarat

Pappersfaktura men har autogiro. Aktivera SMS-avisering.

  • 1 October 2018
  • 5 svar
  • 899 visningar

  • Rookie
  • 3 kommentarer
Hej!
har autogiro idag men vill bli av med pappersfakturan iom den höga avgiften ni debiterar. Jag hittar inte att man kan kombinera autogiro och se sin faktura på mina sidor utan bara smsavisering? Det måste väl vara möjligt att slippa pappersfaktura och istället kunna se hela fakturan på mina sidor och ändå ha autogirotjänsten? Jag vill alltså inte ha efaktura så ge inte det som alternativ i ert svar utan ha kvar autogirot.
vänligen återkom.

[Redigerat] - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre - Ämnet har flyttats till faktura
icon

Bäst svar av Pettersson 1 October 2018, 12:11

Visa original

5 svar

Användarnivå 7
Emblem +40
Hej!

Om du aktiverar SMS-avisering behåller du möjligheten att se din faktura inne på Mitt3, du behåller också ditt autogiro. SMS-avisering är bara information till dig, så att du vet vad som kommer att dras. När SMSet kommer kan du också se fakturan i sin helhet inne på Mitt3.

Så aktivera SMS-avisering så slipper du pappersfakturan och kan fortfarande se din faktura inne på Mitt3. 🙂
Men hur gör man för att lägga till sms avisering när jag redan har autogiro? Er sida är katastrofal att leta på! Har sökt på autogiro, sns avisering, under mina abonnemang, tjänster utan framgång. Detta borde vara lätt att hitta! Ge mig en länk som fungerar för att komma rätt direkt.
Användarnivå 7
Emblem +40
Hej igen!

Vill bara poängtera att jag inte jobbar på 3 men försöker att hjälpa dig ändå :)

  1. Gå till 3s hemsida och logga in på Mitt3 (kom ihåg att du måste logga in som administratör om du har mer än ett abonnemang eller kontantkort hos 3).
  2. Klicka här så kommer du till sidan för Faktura. Du kan också själv klicka på "Faktura".
  3. Välj fliken "fakturainställningar".
  4. Markera SMS-notifiering enligt bilden nedan.



Gick det bra för dig?
Hej igen!

Vill bara poängtera att jag inte jobbar på 3 men försöker att hjälpa dig ändå :)

  1. Gå till 3s hemsida och logga in på Mitt3 ( kom ihåg att du måste logga in som administratör om du har mer än ett abonnemang eller kontantkort hos 3).
  2. Klicka här så kommer du till sidan för Faktura. Du kan också själv klicka på "Faktura".
  3. Välj fliken "fakturainställningar".
  4. Markera SMS-notifiering enligt bilden nedan.



Gick det bra för dig?
Stort tack för hjälpen! Trodde du jobbade på 3 kundtjänst, men förstår på ditt svar att så inte är fallet så STORT tack för att du tog dig tid att hjälpa mig! Äntligen fått löst mitt ärende via din hjälp!

Svara