Besvarat

Problem med autogiroansökan

  • 21 januari 2019
  • Faktura
  • 1 svar
  • 26 visningar

Hej! Har nu ansökt 3 gånger men blir avslagen varje gång. Vill verkligen spara in på faktura då jag ändå betalar i mobilen och är student. Men har provat med 2 olika bankkonton och får bara tillbaka att det är avslaget. Vad bör jag göra?

[Redigerat] - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre
icon

Bästa svar av niiveus 24 januari 2019, 09:35

Hejsan @Lovisa Olell! ☺

Varmt välkommen till forumet!

Tre får tyvärr inte reda på varför det genererar i ett avslag, utan endast ett generellt felmeddelande att det kan vara fel kontouppgifter angivna, att kontot står på en annan person eller dylikt.

I detta fall du har ansökt med det inte har gått igenom efter ett flertal försök rekommenderar jag att du kontaktar din bank ifall dom kan se mer varför det inte har gått igenom.

För att ansökan ska godkännas måste det vara samma person som äger bankkontot och abonnemanget hos Tre.

Visa original

1 svar

Användarnivå 2
Emblem +6
Hejsan @Lovisa Olell! ☺

Varmt välkommen till forumet!

Tre får tyvärr inte reda på varför det genererar i ett avslag, utan endast ett generellt felmeddelande att det kan vara fel kontouppgifter angivna, att kontot står på en annan person eller dylikt.

I detta fall du har ansökt med det inte har gått igenom efter ett flertal försök rekommenderar jag att du kontaktar din bank ifall dom kan se mer varför det inte har gått igenom.

För att ansökan ska godkännas måste det vara samma person som äger bankkontot och abonnemanget hos Tre.

Svara

    Vi använder cookies

    Genom att använda 3Community godkänner du att vi använder cookies för att förbättra och anpassa din upplevelse. Läs mer.

    Acceptera Cookie settings