Skip to main content
Nykomling
June 13, 2023
Besvarat

rörliga kostnader

• June 13, 2023
  • 4 svar
  • 723 visningar

Hej!

Det ligger 2 köp som ska betalas med nästkommande faktura (som ej är klar) men jag ser inte vad som köpts. Hur gör jag för att få se detta? Ser bara att det är från Apple.

mvh

Erika

Bäst svar av frodrik91

Hejsan , @Fikan 

Om du klickar dig vidare på din iPhone i inställningar . Så ska du få fram köp som gjorts.

https://support.apple.com/sv-se/HT204088

Inställningar → “Ditt namn”/Apple-ID,iCloud+,medier & köp →Medier & köp → “Visa konto → köphistorik/Abonnemang

/F

4 svar

Chipsgeneralen
    Superhjälte
    Superhjälte
    June 13, 2023

Hej. Du borde kunna se din köphistorik under inställningar ditt Apple id och medier & köp. Där ska du kunna se köpen för din enhet. :) men vet inte om det syns tex köp inuti appar som extra liv i Candy crush osv. 

Om mitt svar har hjälpt dig var då vänlig och hjälp andra att hitta rätt genom att markera det som "Bästa svar" samt gilla ifall du tycker att mitt svar var bra.
    frodrik91
    Superhjälte
    Superhjälte
    June 13, 2023

Hejsan , @Fikan 

Om du klickar dig vidare på din iPhone i inställningar . Så ska du få fram köp som gjorts.

https://support.apple.com/sv-se/HT204088

Inställningar → “Ditt namn”/Apple-ID,iCloud+,medier & köp →Medier & köp → “Visa konto → köphistorik/Abonnemang

/F

- Varför får man ta in mobiler i badhuset? - Vet inte??? - Mobilerna har simkort...
    Rookie
    November 3, 2023

Vad är Rörliga kostnader  Kan jag betala i december denna månad?

frodrik91
    Superhjälte
    Superhjälte
    November 3, 2023

@HEITHAM RAJI 
    Rörliga kostnader visar som dom högre upp i tråden vad det är. 

Om det hamnar på fakturan så antar jag det skulle hamnat under använda tjänster . 

Titta som sagt under köp med Apple id under inställningar . Så ser du dina köp och prenumerationer . 

/ F 

- Varför får man ta in mobiler i badhuset? - Vet inte??? - Mobilerna har simkort...